Zwroty i reklamacje

OPIS PROCEDURY REKLAMACYJNEJ

Klient ma prawo do złożenia reklamacji (zgodnie z ustawą o szczególnych warunkach sprzedaży konsumenckiej oraz zmianie Kodeksu Cywilnego z dnia 27 lipca 2002r. (Dz. U. z 2002r. Nr.141, poz. 1176 z zm.) w przypadku stwierdzenia wad towaru, jego uszkodzeń powstałych podczas transportu lub niezgodności towaru z towarem zawartym w złożonym zamówieniu. Reklamacji nie podlegają delikatne różnice w strukturze lub kolorze produktu, ze względu na niepowtarzalny charakter każdego towaru wykonanego ręcznie. Sprzedawca nie ponosi również odpowiedzialności za wszelkie mechaniczne uszkodzenia powstałe wskutek użytkowania towaru.

Kupujący może składać Sprzedawcy reklamację dotyczącą zawartej Umowy pod adresem sklep@warsztatceramiki.pl lub w formie pisemnej na adres Sprzedawcy: Pracownia Wzornictwa Wojciech Klęsk ul. Przesmyk 2, 35-065 Rzeszów.

Reklamacja powinna zawierać:
imię i nazwisko, adres, adres e-mail Kupującego
datę zawarcia Umowy stanowiącej podstawę reklamacji
przedmiot reklamacji, ze wskazaniem przyczyny oraz żądania Kupującego
Sprzedający rozpoznaje reklamację w terminie 14 dni od daty jej otrzymania w poprawnej formie. Odpowiedź na reklamację wysyłana jest na adres e-mail lub adres poczty tradycyjnej podany przez Kupującego.

ZWROT TOWARU

Kupujący może odstąpić od umowy sprzedaży towaru zawartej na odległość, bez podania przyczyny, składając oświadczenie o odstąpieniu od umowy, w terminie 30 dni od wydania Klientowi towaru, pod adresem sklep@warsztatceramiki.pl lub w formie pisemnej na adres Sprzedawcy: Pracownia Wzornictwa Wojciech Klęsk ul. Przesmyk 2, 35-065 Rzeszów.

W przypadku odstąpienia od umowy Sprzedawca nie ponosi kosztu odesłania towaru, który powinien być zwrócony na powyższy adres.

Oświadczenie o odstąpieniu od umowy powinno zawierać:
imię i nazwisko, adres, adres e-mail Kupującego
datę zawarcia umowy, datę odbioru towaru, datę oświadczenia o odstąpieniu od umowy
nazwę i/lub kod towaru, numer oferty

WYMIANA TOWARU

Klient może dokonać wymiany towaru na inny, w przeciągu 14 dni od wydania Klientowi towaru, po mailowym kontakcie ze Sprzedawcą: sklep@warsztatceramiki.pl w celu potwierdzenia dostępności nowo wybranego towaru i ustaleniu szczegółów przeprowadzenia wymiany*. Wymieniany towar powinien być nieuszkodzony i należy go odesłać do Sprzedawcy wraz z dowodem zakupu, oryginalnym opakowaniem i wszystkimi elementami składowymi.

W przypadku wymiany towaru Klient ponosi koszt przesyłki zwrotnej, który zostanie pobrany przy dostarczeniu wymienionego produktu.

 

* w przypadku wymiany towaru uiszczona zapłata zostanie zaliczona na poczet ceny nowo zamawianego towaru, przy czym ewentualna różnica w cenie zostanie odpowiednio uregulowana przez Klienta lub zwrócona Klientowi przez Sprzedawcę.

do góry
Sklep jest w trybie podglądu
Pokaż pełną wersję strony
Sklep internetowy Shoper.pl